Κυριακή 29 Απριλίου 2012



Την ήτα γνώρισε ο ΑΧΕΛΩΟΣ Αγγελοκάστρου μέσα στο Δοκίμι με 1-0 και έτσι δεν στέφθηκε και τυπικά πρωταθλητής από αυτή την Κυριακή. Το παιχνίδι κρίθηκε στο 83ο που δέχτηκε το γκολ ο ΑΧΕΛΩΟΣ κι ενώ είχε χάσει πληθώρα κλασικών ευκαιριών. Τώρα η διαφορά μεταξύ των δυο ομάδων είναι 3 βαθμοί και θέλει απαραιτήτως μια ισοπαλία την επομένη αγωνιστική στο Αγγελόκαστρο με την ομάδα του ΕΜΠΕΣΟΥ ασχέτως αποτελέσματος του Δοκιμίου στη Ματαράγκα για να μην μπλέξει με ισοβαθμίες και άλλες περιπέτειες.

Κώστας.
Continue reading

Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Με τη παρακάτω απόφαση του Αρείου Πάγου από το 2008 που έχουμε στα χέρια μας, τα 250 καλλιεργήσιμα στρέμματα του ΒΚ 915 Κτήματος Αγγελοκάστρου ανήκουν στο Δημόσιο.

Προειδοποίηση.

Προς Εταιρεία Ακινήτων του Δημοσίου – ΕΤΑΔ ΑΕ.
Μοιράστε τη καταπατημένη δημόσια γη στους φτωχούς ακτήμονες αγρότες του Αγγελοκάστρου που πεινάνε κι αφήστε τα άθλια πολιτικά παιχνίδια σαν αυτό του βουλευτή Μακρυπίδη ακόμα και σήμερα ( Μετά από ενέργειες του Βουλευτή Ανδρέα Μακρυπίδη, Λύση δρομολογήθηκε για το “Κτήμα Αγγελοκάστρου” αφού η εν λόγω έκταση περιήλθε στην ιδιοκτησία του Δημοσίου.) πριν η οργή του Λαού ξεσπάσει. Τότε θα είναι αργά κι όλοι θα τρέχετε για να μαζέψετε τ’ αμάζευτα.

Πατήστε στο έγραφο ντοκουμέντο για μεγέθυνση. (Ολόκληρη η απόφαση στη διάθεση όποιου τη ζητήσει.)
Καστρινός.
Continue reading

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012



Παίρνω πολλά μηνύματα τώρα τελευταία από φίλους και μη, που με ρωτάνε τι βλέπω για τις επικείμενες εκλογές.
Πολιτικοποιημένος υπήρξα απ’ τα παιδικά μου χρόνια, από τότε που η γριά η Τρικούπαινα μπαινόβγαινε ανέκαθεν στο Πατρικό για ψήφους και μας καλόπιανε με καραμέλες και γλυκά. Έφαγα σίγουρα πιτσιρικάς από αυτές τις καραμέλες, δεν μολύνθηκα όμως ποτέ απ’ το μικρόβιο του πολιτικάντη, του αβανταδόρου και του κομματικού εγκάθετου και νεροκουβαλητή. Και για του λόγου του αληθές θα επαναλάβω για ακόμα άλλη μια φορά ότι όποιος μου προσκομίσει ανά πάσα στιγμή του «μισοαιωνόβιου» βίου μου, την υπογραφή μου ως μέλος κάποιου κόμματος η παρατάξεως πολιτικής, πράγμα που έχει κάνει κατά κόρον η πλειοψηφία φίλων και γνωστών, να έρθει με συμβόλαιο να του χαρίσω όλα μου τα υπάρχοντα. Κι επειδή ποτέ δεν είχα «λερωμένη τη φωλιά μου» μίλαγα, μιλάω και θα μιλάω, πάντα ανεξάρτητα «χωρίς φόβο και χωρίς πάθος» που λένε και στα δικαστήρια. Πολιτικό στριπτίζ τέλος.
Και πάμε στο αρχικό ερώτημα για το τι βλέπω τώρα για τις εκλογές. Πάμε φουλαριστοί να πέσουμε « στο λάκκο με τα φίδια». Με συγκυβέρνηση των δύο κομμάτων εξουσίας, ερχόμαστε αντιμέτωποι με το φάσμα δυο λέξεων με κεφαλαία γράμματα, την ΑΝΕΡΓΙΑ και τη ΝΕΟΦΤΩΧΕΙΑ.
Το τι θα κάνουμε μη με ρωτάς. Δεν θα σου δώσω εγώ τη λύση και τη γιατρειά. Αν όμως πάλι κουκουλώσουμε τα πράγματα με ψήφο φόβου και βολέματος, αν δεν αντιμετωπίσουμε την αλήθεια κατάφατσα, δεν θα γίνει ποτέ τίποτα. Και πρόβλημα που δεν το συνειδητοποιείς, παραμένει ισόβια άλυτο. Ίσως να πρέπει να φτάσουμε ακόμα πιο βαθιά, μέχρι να πιάσουμε πια εντελώς πάτο, για να γίνει κάτι. Ξέρω εγώ;- τι να πω.
Ή στην πρέσα ή στη πρίζα. Διάβασα σ’ ένα σύνθημα σε τοίχο και μου άρεσε. Μήπως ήρθε η ώρα να μπούμε όλοι στη πρίζα, να ταρακουνηθούμε, να πάθει το σύστημα εξουσίας βραχυκύκλωμα, και μες το γενικό Μπλακ-άουτ, να αποδράσουμε απ’ την πρέσα;
Σκεφτείτε το.
Εγώ αυτή τη πρέσα άλλο πια δεν την αντέχω. Κάπου θα βρω μια πρίζα να χωθώ. Έτσι κι αλλιώς «Καμμένος» και τσουρουφλισμένος είμαι απ’ τα μνημόνια.
Μπούτιβας Κώστας (Καστρινός).
Continue reading

Σάββατο 21 Απριλίου 2012




Κροτάλισαν τα πολυβόλα σήμερα στο γήπεδο του Αγγελοκάστρου κάτω στην Κακαβαριά, και γάζωσαν με 8-1 την άτυχη ομάδα της Α.Ε.ΠΑΛΑΙΟΠΑΝΑΓΙΑΣ που έκανε το τραγικό λάθος να προηγηθεί με 1-0. Τα 8 γκολ του Αχελώου διαμέλισαν την φιλοξενούμενη ομάδα, κι έκαναν ακόμα και τους φιλάθλους του ΑΧΕΛΩΟΥ να προτρέπουν για έλεος.
Κανένα Έλεος όμως την αγωνιστική που έρχεται μέσα στο Δοκίμι.
Πάρτε εκεί μέσα το Πρωτάθλημα κι ελάτε στήστε το στη μέση του χωριού.
ΑΥΤΟ - ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΣΤΗΝ Α’ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΟ ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟ.
Φωτορεπορτάζ απ’ τον αγώνα στο φιλικό blog «ΟΛΑ ΤΑ ΓΚΟΛ» Εδώ:http://www.olatagoal.gr/2012/04/8-1.html

Κώστας
Continue reading



Κακό πράγμα η χούντα γενικός... Κι ήρθε και κατσικώθηκε εδώ σ’ αυτή τη χώρα από τότε το 1967 σαν σήμερα 21 Απριλίου Σαββατιάτικα. Και δεν λέει να ξεκουμπιστεί από δω με τίποτα εδώ και σαρανταπέντε χρόνια τώρα.
Τα βράδια αρχικά απαγορεύονταν η κυκλοφορία μετά από κάποια ώρα, και μπορεί να σε «μπουντρούμιαζε» ο Αχιλλέας ο χωροφύλακας άμα κυκλοφορούσες.
Τώρα βεβαία η κυκλοφορία επιτρέπεται όλες τις ώρες. μόνο που δεν κυκλοφοράει κανένας λόγο αφραγκίας.
Η νεογέννητη τηλεόραση τότε, ήταν κατευθυνόμενη, κι έβλεπες μοναχά ότι θελαν οι «χουνταίοι» να δεις.
Τώρα όμως η «γερασμένη» τηλεόραση είναι ελεύθερη και βλέπεις μόνο ότι οι «λαδωμένοι» καναλάρχες θέλουνε να δεις.
Τότε τα λεφτά της χώρας τα χρησιμοποιούσαν για να εξυπηρετήσουν τους "δικούς" τους και την προπαγάνδα τους.
Τώρα βέβαια τα λεφτά του κράτους συμπληρωμένα και με μίζες τα χρησιμοποιούν μόνο για την «πάρτη» τους.
Τότε μας κυβερνούσαν αυλοκόλακες και υπηρέτες ξένων συμφερόντων, τσιράκια των Αμερικάνων.
Τώρα μας κυβερνούν υπηρέτες των τραπεζών, αυλοκόλακες των κερδοσκόπων, Τσιράκια πουλημένα του Δ.Ν.Τ.
Τότε ο μεροκαματιαρής έσκυβε το κεφάλι, κι έκανε ότι του πουν για να μη χάσει το ψωμί του.
Τώρα ο μεροκαματιάρης έχει σκυμμένο συνέχεια το κεφάλι γιατί έχει χάσει το ψωμί του από καιρό.
Και το χειρότερο. τότε δεν μπορούσες να μιλήσεις, κι έπνιγες μέσα σου το μίσος και την οργή.
Τώρα ενώ όλοι μπορούμε να μιλήσουμε, αφήνουμε πάλι τους λαοπλάνους και τα «λαμόγια» να μιλάνε για μας.
Έλεος πια.
Η χούντα πάντα ίδια ήτανε και θα’ ναι. Τη παραπάνω Κυριακή πρέπει επιτέλους τώρα όλοι να μιλήσουμε.

Καστρινός.
Continue reading

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012



Η απόκτηση ασύρματου δικτύου επικοινωνίας έγινε πια αναγκαιότητα και για τις αγροτικές περιοχές μιας και το internet έχει μπει για καλά στη ζωή μας. Και είναι αδιανόητο να υπάρχει ασύρματη πρόσβαση στο internet ακόμα και σε απομακρυσμένα χωριά του Δήμου Αγρινίου και στο Αγγελόκαστρο να έχουμε «μεσάνυχτα» και σ΄αυτό τον τομέα.
Αυτά τόνισα στον πρόεδρο του τοπικού συμβουλίου Νίκο Μήλα και η απάντησή του πραγματικά με εξέπληξε.
«Βρισκόμαστε σε διεργασίες είπε για το Θέμα με τους υπεύθυνους του Δήμου και είμαστε σε καλό δρόμο. Έχουμε πάρει διαβεβαιώσεις ότι σε λίγο θα έχει και το χωριό μας δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο σε κάθε γωνιά του χωριού, μετά και την τοποθέτηση του ανάλογου τεχνικού εξοπλισμού (wi-fi) στο Δημαρχιακό μέγαρο». Έχω εμπιστοσύνη στο «πρόεδρο» ξέροντας ότι αν επιμείνει θα το κάνει
Ίδωμεν… και παρακολουθούμε το θέμα από κοντά ευελπιστώντας ότι δεν θα μείνουμε ακόμα μια φορά στις υποσχέσεις και τα λόγια.
Μπούτιβας Κώστας. (Καστρινός)
Continue reading

Δευτέρα 16 Απριλίου 2012



Πήγα πίσω κάπου μισό αιώνα πριν...τούτες τις μέρες κάτω στο χωριό τότε που στα σοκάκια του γυρνάγανε παιδιά. Οι άντρες μαζεύονταν τα βράδια στα καφενεία, σαν γύρναγαν απ’ το μεροδούλι στο καπνοτόπι και πάντα είχαν την ελπίδα ότι όλα κάποια στιγμή θα παν καλύτερα. Οι γυναίκες καθόντουσαν στις αυλόπορτες, κουτσομπόλευαν και προσεύχονταν για ένα καλύτερο αύριο, κι ύστερα μπαίναμε στα φουρνοκάλυβα, να βάλουν το τσουκάλι μ’ ότι είχε βρεθεί και για εκείνη τη μέρα, να γεμίσει η γειτονιά μυρωδιά, και φρεσκοζημομένο καρβέλι ο φούρνος. Στα στενά τα παιδιά παίζανε κυνηγητό και κουτσό, και μπάλα στις αλάνες με τόπια γεμισμένα με κουρελόπανα.
Κοιτάω μπροστά μου, το χωριό του σήμερα.
Και τώρα στα σοκάκια του βλέπω να γυρνάνε παιδιά. Στα καφενεία, οι άντρες μαζεύονται και τώρα, και κυνηγάνε το μεροδούλι πότε δω και πότε κει και δεν το βρίσκουνε. Και τώρα οι γυναίκες κάθονται ακόμα στα κατώφλια των σπιτιών ξεκλέβοντας λίγο χρόνο απ’ τη τηλεόραση.
Και θα ’λεγες, πως είναι όλα ίδια, μονάχα που οι άνθρωποι δείχνουνε πια πιο αγριεμένοι, και τα βράδια δεν ακούς πια γέλια στις γειτονιές, μονάχα βρισιές και λόγια ακαταλαβίστικα, και μια κατάσταση που δείχνει καθαρά μια αγανάκτηση.
Και σκάφτομαι λες να βρικολάκιασε το χωριό εκείνου του καιρού, σηκώθηκε από τον τσιμεντένιο τάφο που του φτιάξαμε – το σκεπασμένο ρέμα -κι ήρθε το φάντασμά του να ταράξει την αιώνια ξεφτήλα μας, κι ίσως και να εκδικηθεί για τα ανομήματά μας....

Καστρινός.
Continue reading