Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011



ΠΡΙΝ ΔΕΚΑ ΗΜΕΡΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΠΑΩ ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΘΕΜΑ. ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ, ΕΙΧΕ ΣΠΑΣΕΙ ΣΩΛΗΝΑΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΟΛΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ. ΠΟΛΥ ΝΕΡΟ.
ΟΣΑ ΒΙΒΛΙΑ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΚΟΥΤΙΑ Η ΣΕ ΣΑΚΟΥΛΕΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΕΥΘΕΤΗΘΟΥΝ (ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ)? ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ.
ΜΥΡΙΖΕ ΜΟΥΧΛΑ Η ΑΙΘΟΥΣΑ, ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ κας ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΤΗΣ ΜΑΙΡΗΣ ΚΑΠΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ ΒΓΑΛΑΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΞΩ , ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΠΑΡΑΘΥΡΑ , ΠΟΡΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΩΣΟΥΜΕ Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΧΑΝ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ. Η ΖΗΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ, Η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ .
ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΝΑ ΛΕΙΟΤΥΡΓΕΙ ΩΣ ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΣ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΗ? Η ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΚΛΕΙΣΤΗ.
ΚΑΤ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΕΧΩ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΠΡΙΟΤΙΘΕΜΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΗ, ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΑΣ ΜΕ ΒΡΟΥΝ ΓΙ ΑΤΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ.

ΕΥΘΥΝΕΣ? ΠΟΥ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ, ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΤΗΝ ΤΙΤΑΝΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ? ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΝΑ ΡΙΞΩ ΒΑΡΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ

Η ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΗ.

ΘΕΟΔΩΡΟΣ Λ. ΤΣΙΛΙΚΑΣ
Continue reading

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011


Σας ενημερώνουμε πως την Πέμπτη 30/6 θα πραγματοποιηθεί στον ιερό ναό Αγίας Αικτερίνης στην πλάκα (στάση μετρό Ακρόπολη) εσπερινός καθώς και η καθιερωμένη αρτοκλασία για τον εορτασμό των Αγιων Αποστόλων.
Θα είμαστε όλοι εκεί για να τιμήσουμε αυτή την εορταστική ημέρα για το χωριό μας και την εκκλησία μας τους Αγίους Αποστόλους
Ηλίας Κοτούμπας
Continue reading


(Πατήστε επάνω στήν Αφίσσα για μεγέθυνση.)
Continue reading

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011


ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 6 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΗΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΛΥΠΗΘΗΚΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ Ο ΕΝΑΣ ΟΤΙ ΚΑΙΓΟΝΤΑΝ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΒΓΑΖΑΝ ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΜΥΡΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΥΣΗ ΤΩΝ ΤΟΞΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΑΝΑΝΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ. Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑ ΚΟΥΤΑΒΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣΠΟΥΘΑ ΠΕΘΑΙΝΕ




ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ.

ΛΥΠΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΗΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΟΙΩΣΑ ΟΤΙ ΟΙ ΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΘΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΤΣΙΛΙΚΑΣ.
Continue reading

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Νίκος Μήλας: Πρόεδρος Δημοτικού Διαμερίσματος Αγγελοκάστρου.
Χωρίς να φταίω ντρέπομαι να κυκλοφορήσω στο χωριό.

Σε πλήρη εγκατάλειψη και αφανισμό το Αγγελόκαστρο απ’ άκρη σ΄ άκρη. Ένας ακόμα έρμος τόπος, έρμαιο στους δοκιμαστικούς σχεδιασμούς του Καλλικράτη. Κι όταν ο εκλεγμένος αντιπρόσωπος ενός τόπου λέει τέτοια κουβέντα….Ε! τότε ποια περισσεύουν και οι σχολιασμοί. Δείτε και μόνοι σας την προσφορά του Δήμου Αγρινίου , στην τοπική μας κοινωνία και το χωριό

Ξερή κι απότιστη η λίγη πρασινάδα στο μνημείο των πεσόντων έξω απ’ το Δημαρχείο. Έρχονται ακόμα από το Αγρίνιο να βάλουνε τα λάστιχα.
.

15000 χιλιάδες ευρώ κόστισε το γκαζόν στου νηπιαγωγείου το προαύλιο. Ιδού τώρα και η κατάληξή του.


Εδώ, σε μια βδομάδα στην εξέδρα της πλατείας θα στήσουν την εικόνα των Αγίων Αποστόλων στο τρισάγιο της λιτάνευσης. Και θα ’ναι ξένος κόσμος που έρχονται κάθε χρονιά. Ωραίο θέαμα βρομιάς θα έχουν ν’ αντικρίσουν.
Δήμαρχε Μοσχολιέ μετά της εκλογές, πες μου την ημερομηνία που ξαναπέρασες από το Δημαρχείο Αγγελοκάστρου. Ουστ από δω δέσμιοι της καρέκλας.
Εφημερίδα Αγγελοκάστρου το ΚΑΣΤΡΟ.
Κώστας Μπούτιβας.
Continue reading

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Μ’ αρέσει αυτό που κάνω από μικρό παιδί, να γράφω ποιήματα, ιστορίες και κείμενα. Μ’ αρέσει ακόμα η δημιουργία ενός βιβλίου γι’ αυτό και διάλεξα να κάνω τούτο το επάγγελμα. Είναι μια άλλη αίσθηση για μένα η φιλοτέχνηση του εξωφύλλου, η επιμέλεια των γραπτών, η διαδικασία της εκτύπωσης και τέλος να αγωνιώ για τις αντιδράσεις των αναγνωστών, αλλά και ν’ ακούω και την κριτική πάνω σε αυτό, όπως ακούει ένα παιδί της πρώτης δημοτικού τη δασκάλα του. Γι’ αυτό, ερωτήσεις, παρατηρήσεις, αντιρρήσεις και οποιεσδήποτε άλλες ρήσεις σε σχέση με το κάθε βιβλίο θα ήταν χαρά να φτάνουν σ’ εμένα. Κι όταν βλέπεις πια ότι ένα δημιούργημά σου έχει και την απήχηση στο ευρύ κοινό τότε η χαρά γίνεται πια ευτυχία. Ετούτη την ευτυχία μοιράζομαι σήμερα μαζί σας σαν βλέπω το δείκτη αναγνωσιμότητας του site που δημοσιεύει ελεύθερα (επειδή πίστευα πάντα και πιστεύω ότι οι ιδέες πρέπει να διακινούνται ελεύθερα) τις «ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ» με πληροφορεί ότι οι αναγνώστες ξεπερνούν τις 25.000. Ευχαριστώ λοιπόν όλους όσους διάβασαν το βιβλίο και μου έδωσαν σήμερα τούτη την απρόσμενη μεγάλη χαρά. Όσοι δεν διάβασαν το βιβλίο μπορούν να το διαβάσουν εδώ: http://www.pureportals.com/Default.aspx?tabid=237861 και ν’ αφιερώσουν δυο λεπτά για να γράψουν ένα σχόλιο για το βιβλίο εδώ στο blog.
Καλή ανάγνωση. Κώστας.
Continue reading

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011


ΔΗΜΟΣ ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟΥ:
ΑΠΟΓΡΑΦΗ 2001 Κάτοικοι
2761
ΑΠΟΓΡΑΦΗ 2011 Κάτοικοι
1900
Π
ου είναι ο κόσμος. Οεο που ναι ο κόσμος. 861 άτομα που είναι; Τους πήρε ο χάρος όλους; τους έφαγε η αρκούδα; Τους κατάπιε το μνημόνιο; Μέσα σε 10 χρόνια 861 άτομα λιγότερα στο Δήμο Αγγελοκάστρου που είναι; Δεν πηδάει κανένας πια στο τόπο μας; Δεν γεννήθηκε κανένα νέο παιδί; Λειτουργεί το Ληξιαρχείο Αγγελοκάστρου; (Γιατί εμένα έχουν να μου στείλουν στοιχεία για την εφημερίδα πάνω από δέκα μήνες;) Δεν πάτε ρε μες το διάολο όλοι. Όταν εγώ φώναζα για την απογραφή, όλοι με κοίταγαν περίεργα κι έλεγαν τι λέει πάλι τούτος ο μυστήριος; Ξέρετε τι θα πεί τώρα ο Δήμος Αγρινίου και με το δίκιο του. Αφήστε τους είναι μια υποβαθμισμένη προς εγκατάλειψη περιοχή. Τι έχετε να μας πείτε τώρα σημερινοί ειδήμονες και τέως Δημ-αρχιδαίοι. Μήπως γινόντανε παράνομες μεταδημοτεύσεις και κάλπικες απογραφές; Ρε ΟΥΣΤ από δω αισχροί πολιτικάντιδες. Κάντε εκδηλώσεις τώρα για να ταΐσετε κουτόχορτο τον κόσμο. ΟΥΣΤ από δω .
Εφημερίδα Αγγελοκάστρου το ΚΑΣΤΡΟ. Κώστας Μπούτιβας.
Continue reading