Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Τοιμάζεσαι να γεννηθείς και πάλι... Τι λες , 25 μέρες θέλω ακόμα. Αμ δε. Έτσι στεγνή που είναι η αγορά θα σ’ έβαζαν τα μαγαζιά να γεννηθείς από τον Αύγουστο. Πήγες γεννήθηκες στο καταχείμωνο, μέσα στα κρύα και τους χάλασες τα σχέδια.
Ξέρεις φέτος μπορεί να μη χρειαστείς τα χνώτα των αλόγων για να ζεσταθείς.. Μη βάλεις μάλιστα να κάνουν τις ουρές ανεμιστήρες για να σε δροσίζουνε. Πάνε αυτά που ήξερες. Τώρα, όταν γεννιέσαι, έχει καύσωνα και στην Ανάσταση ρίχνει καρέκλες. Ανθρώπινα τα λάθη θα μου πεις… Εκεί εσύ να συγχωρέσεις πάντα τα καθήκια.
Τι θέλεις και γεννιέσαι κάθε χρόνο.. Κανένας τώρα δε σου δίνει σημασία.. Τον Αη Βασίλη όλοι περιμένουνε όχι αυτόν απ’ την Καισάρεια, που τον έχεις δίπλα σου εκεί, αλλά τον άλλον που έρχεται απ’ το βορά με έλκηθρο (αν τον αφήσει να περάσει κάποια Μέρκελ εκεί κατά τη Γερμανία μεριά), γιατί μόνο αυτός μοιράζει δώρα. Θα πεις κι εσύ φέρνεις ελπίδα και αγάπη. Έλα όμως που τα παρακρατάει το διεθνές νομισματικό ταμείο , η τρόικα και η κυβέρνηση γιατί πρέπει να σβήσουμε λέει το χρέος.
Αν θέλεις τώρα εσύ να γεννηθείς γεννήσου. Να ξέρεις όμως πως την άνοιξη πάλι θα σε σταυρώσουνε. Ποια άνοιξη όλο το χρόνο θα σε σταυρώνουμε, για να χαρούμε μετά που θα αναστηθείς απολαμβάνοντας Βουλγάρικο οβελία , αν και τώρα αμφίβολο είναι κι αυτό γιατί το κόψαν πια το δώρο. Α και κάτι άλλο φέτος δεν θα χει και αστέρι. Πάει ο Κακλαμάνης που το κρέμαγε στο σύνταγμα. Δεν θα ‘χει και σκυλάδικα που ορμάγαμε ομαδικός, Γιατί κι εμείς κρεμάσαμε το άδειο πορτοφόλι στο άδειο φέτος δέντρο στο σαλόνι.
Αν θέλεις τώρα εσύ να γεννηθείς γεννήσου. Πάλι θα πληγωθείς όμως στο λέω. Γιατί εξακολουθούνε να πεινάν πολλά παιδιά και υπάρχουν γέροι ακόμα ξεχασμένοι στα ιδρύματα, κι άνθρωποι μόνοι μες σε σκοτεινά δωμάτια που δε ρωτάει πια κανείς γι αυτούς.. Και κάθε είδος και μορφή αδικημένοι.
Τι είπες για όλα ετούτα εδώ θα ξαναγεννηθείς; Τότε κάνε όσο μπορείς πιο γρήγορα και έλα να μας σώσεις. Μόνο με ένα θαύμα σου μπορεί ετούτη η χώρα τώρα να σωθεί.
Καστρινός.
Continue reading

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010



Δεν ζήτησα ποτέ ψήφο και για κανέναν γιατί θεωρώ πάντα την ψήφο κάτι το ιερό και αυστηρά προσωπικό. Τούτη τη φορά όμως θα το κάνω, ( εξ άλλου τις τελευταίες εκλογές για την αυτοδιοίκηση εκεί στον τόπο μας βγήκε κανονικά στο παραεμπόριο γιατί κι εγώ να μην ζητήσω έναν). Και είναι ένας ψήφος τελείως διαφορετικός, και κατ’ εμέ για κάθε Αγγελοκαστρίτη επιβεβλημένος. Ο διαγωνισμός για το Βραβείο Αναγνωστών, τον οποίο διοργανώνει το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ), είναι μια γιορτή για το βιβλίο. Δεκαπέντε Βιβλία ισότιμα μπαίνουν στη διαδικασία ψηφοφορίας για την ανάδειξη του αγαπημένου ελληνικού μυθιστορήματος της χρονιάς. πραγματικά δεν θα ήξερα πού να πρωτορίξω την ψήφο μου γιατί φέτος είχαμε πολλά ωραία βιβλία. Πέντε που διάβασα απ’ τα δεκαπέντε της λίστας ήτανε όλα εξαιρετικά, και για το θέμα τους και για το ύφος της γραφής τους. Λευκό λοιπόν η αποχή; Όχι βέβαια παραφορέθηκε στις μέρες μας. Εξ άλλου έχουμε και δικό μας άνθρωπο, κι αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει. Δαγκωτό λοιπόν στό βιβλίο Όπως ήθελα να ζήσω (εκδόσεις Καστανιώτη) της δικής μας της Αγγελοκαστρίτισας της Νίτσας Πριοβόλου . Ένα μυθιστόρημα εποχής για όλους εκείνους που έζησαν "όπως ήθελαν να ζήσουν", κληροδοτώντας στους επόμενους τους σπόρους της ουτοπίας.Τόσα μηνύματα στέλνουμε κάθε μέρα με το κινητό, ένα ακόμα επιβεβλημένο τούτη τη φορά που στην κυριολεξία ΄΄ πιάνει τόπο’’. Μετράει σαν ψήφος κανονικά. (Να κι ευκαιρία γι’ αυτούς που δεν ψηφίσανε για φέτος να βγάλουνε το άχτι τους, κι ήτανε πολλοί, πάνω απ’ τους μισούς στο Αγγελόκαστρο.) Γράφουμε για το συγκεκριμένο βιβλίο ΒΑ 11 και το στέλνουμε στο 54160. Έχουμε δικαίωμα 1 μόνο φορά, μην στέλνετε αβέρτα δεν μετράνε. Μπείτε λοιπόν σ’ αυτή τη διαδικασία μέχρι την άλλη Δευτέρα 6 του μηνός, Ποιος ξέρει αύριο μπορεί να γίνονται έτσι και οι εκλογές, τόσα έχουν δει τα μάτια μας, οπότε εσείς θα έχετε και κάποια πείρα.
Εφημερίδα το ΚΑΣΤΡΟ. Καστρινός.
Continue reading

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Το καταγγελτικό πρωτοσέλιδο (μόνο) Νοεμβρίου ( γιατί έτσι μερικοί νομίζουνε ότι βουλώνουν στόματα ) της εφημερίδας το ΚΑΣΤΡΟ είναι εδώ:........http://www.pureportals.com/Default.aspx?tabid=237529
Continue reading

Συνεδριάζει τη Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010 στις 18:00 μ.μ. το Νομαρχιακό Συμβούλιο Αιτωλοακαρνανίας (αίθουσα Ν.Σ., Διοικητήριο, Μεσολόγγι) με θέματα της ημερήσιας διάταξης. Ένα απ΄τα θέματα της συνεδρίασης είναι και η Ανόρυξη υδρευτικής γεώτρησης στο Αγγελόκαστρο.
« Γνωμοδότηση του Νομαρχειακού.Συμβουλίου. επί της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (Μ.Π.Ε.) του έργου με τίτλο: «Ανόρυξη υδρευτικής γεώτρησης στο Τοπικό Διαμέρισμα Αγγελοκάστρου του Δήμου Αγγελοκάστρου Νομού Αιτ/νίας ».
Εισηγητής: Ο κ. Καπώνης Δημοσθένης (Αντινομάρχης).
Εφημερίδα Αγγελοκάστρου το ΚΑΣΤΡΟ.
Continue reading

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010


Αγαπητοί συνδημότες, συνδημότισσες,


Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους κατοίκους του διευρυμένου δήμου Αγρινίου, την κάθε μία, τον κάθε έναν ξεχωριστά και κυρίως τους νέους ανθρώπους που με στήριξαν με την ψήφο και την εμπιστοσύνη τους.

Κατόπιν της ολοκλήρωσης της καταμέτρησης των σταυρών για τους Δημοτικούς Συμβούλους του δήμου μας, αισθάνομαι την υποχρέωση να ευχαριστήσω όλους τους δημότες του νέου δήμου Αγρινίου και ιδιαίτερα της γενέτειράς μου, του Αγγελοκάστρου, οι οποίοι με την ψήφο τους με εξέλεξαν πρώτο στη λίστα προτίμησης μεταξύ των υποψηφίων της εκλογικής μου περιφέρειας. (981 σταυρούς προτίμησης)

Στο σημείο αυτό, θέλω να διαβεβαιώσω τους συμπολίτες μου ότι παρόλο που δεν εξελέγην στο Δημοτικό Συμβούλιο θα είμαι παρών, με όλες μου τις γνώσεις και δυνάμεις, δίπλα στους κατοίκους του δήμου μας, αρωγός σε κάθε προσπάθεια βελτίωσης της καθημερινότητας μας, σε κάθε προσπάθεια διεκδίκησης ενός καλύτερου αύριο. Η δέσμευση μου αυτή θα τηρηθεί στο ακέραιο, απ’ οποιονδήποτε κι αν προέρχεται η προσπάθεια αυτή και ενάντια σ’ οποιονδήποτε κι αν στρέφεται. Στη δύσκολη πραγματικότητα που θα κληθούμε όλοι αύριο να αντιμετωπίσουμε, δεν υπάρχει η πολυτέλεια χάραξης διαχωριστικών γραμμών.


Με εκτίμηση,

Κοτούμπας Ηλίας του Παύλου

Δασολόγος-Περιβαλλοντολόγος, MSc

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το συνδυασμό "Πανδημoτική Πρωτοβουλία" του Δημήτρη Σταμάτη



Continue reading

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Βγήκε ένα παλιοτόμαρο πρωί- πρωί στην τηλεόραση από αυτούς τους πολυθεσίτες εκκολαπτόμενους σφουγγοκωλάριους τσανακογλείφτες, και έλεγε εμμέσως πλην σαφώς χωρίς ντροπή, ότι η δική μας η γενιά των ΄΄πεννηντάρηδων΄΄ του καναπέ όπως την αποκάλεσε, τα βρήκε όλα έτοιμα δεν έκανε ποτέ της τίποτα και είναι υπεύθυνη για την κατάντια αυτής της χώρας.
Δεν άντεξα άλλο, πήρα ανάποδες κι άρχισα να τα χώνω στο γυαλί.
Τι είπες ρε τσόγλανε. Γιατί τους βάζεις όλους μες στον ίδιο τον ντορβά; Εγώ διέλυσα αυτή τη χώρα;
Εγώ ρε αρχιρουφιάνε, δούλεψα σα σκυλί, πείνασα για να χει η φαμιλιά μου ένα δωμάτιο κι ένα γεμάτο πιάτο φασολάδα. Ήρθα από το χωριό μου στην Αθήνα, γιατί μου είπανε πως θα χω ευκαιρία για δουλειά και μια καλύτερη ζωή, στοιβάχτηκα σε 10 τετραγωνικά διαμέρισμα και πάλεψα για το αύριο, θέλοντας για τα παιδιά μου ένα μέλλον καλύτερο, χωρίς να λείψω ούτε μια μέρα απ’ τη δουλειά μου.( Το βιβλιάριο ασθενείας μάρτυρας αδιάψευστος, επί τριάντα χρόνια εργασίας είναι τα φύλλα του εντελώς κενά.)
Κι έρχεσαι τώρα εσύ τσογλάνι για να μου πεις πως έκανα εγώ τα λάθη. Πως έθρεψα ένα σύστημα πολιτικό που είναι σάπιο, και πρέπει να πληρώσω. Να σου πληρώσει σήμερα ο διάολος το τελευταίο μερόκάματο.
Που ήθελες να ξέρω εγώ τι κάνανε οι άλλοι; Ήξερα μοναχά εκείνα που μου λέγατε εσείς οι πληρωμένοι εγκάθετοι, κι όλοι μου λεγανε "για την πατρίδα". Και για μένα, ήτανε πατρίδα το χώμα που γεννήθηκα κι αξιώθηκα να ζω, πατρίδα ητανε τα παιδιά μου και το δικό τους το αύριο, πατρίδα ητανε η φαμίλια μου. Κι έκανα πάντα εκείνο που μου λεγάτε πως ητανε καλό για την πατρίδα.
Τώρα μου λένε πως αυτά τα λίγα που δικαιούμαι για να ζήσω, πρέπει να τα θυσιάσω για την πατρίδα. Κι όταν θυμώνω και φωνάξω για το δίκιο μου, βάζεις τη ρουφιανιά σου πάλι εσύ σκουλήκι βρομερό και με χτυπάν τα ίδια τα παιδιά μου με γκλομπς, και ρίχνουνε σ’ εμένα τα καινούργια χημικά . Και ξέρω τώρα πως δε φταίνε ετούτα τα παιδιά , γιατί και σ’αυτα για την πατρίδα τους είπαν πως το κάνουνε. Για μια πατρίδα, για μια δουλειά, για ένα μισθό. Για την πουτάνα την πατρίδα. Το ίδιο παραμύθι του Έλληνα εδώ και τέσσερες χιλιάδες χρόνια.
Εγώ καθίκι μαθημένος χρόνια με τα λίγα, πάλι μ’ αυτά τα λίγα θα μπορώ να ζήσω. Και με λιγότερα από τα λίγα αν χρειαστεί.
Μπορώ να ζήσω ως μη κατέχων, γιατί ως μη κατέχων έζησα όλη μου τη ζωή.
Μόνο μη μου λες να ζήσω με σκυμμένο το κεφάλι, γιατί αυτό δεν έμαθα ποτέ πως να το κάνω....Αυτό που εσύ ζητάς απεγνωσμένα τσογλανόπαιδο.
Να έχεις τύχη μην σε βρω ποτέ στο δρόμο μου εγκάθετε. Θα σου γα…..
Ένα τηλεκοντρόλ και ένα χέρι ορατό η αόρατο, ρυθμίζει πια την άθλια ζωή μας.
Κώστας Καστρινός.
(ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ PRESS -GR ΠΟΥ ΑΝΑΔΙΜΟΣΙΕΥΣE ΤΟ ΑΡΘΡΟ.) ΕΔΩ: http://www.facebook.com/?ref=home#!/notes/kostas-mpoutivas/ti-eipes-re-tsoglane-ta-scholia-sto-press-gr-pou-anadimosieuse-to-arthro/473625417961
Continue reading

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Οι εξελίξεις των τελευταίων ημερών δεν είναι ενθαρρυντικές για το έργο της Ιόνιας οδού. Η έλλειψη χρηματοδότησης η οποία διακόπηκε, επειδή το έργο είναι εκτός χρονοδιαγράμματος εκτέλεσης, σε συνδυασμό με την καθυστέρηση καταβολής των προβλεπόμενων απαλλοτριώσεων, δημιουργούν εύλογες ανησυχίες για το σταμάτημα του έργου. Αποτέλεσμα της προηγούμενης κατάστασης είναι οι κατασκευάστριες εταιρείες να απολύουν το προσωπικό και να δουλεύουν με προσωπικό ασφαλείας! Στο τμήμα από Ευηνοχώρι μέχρι Κεφαλόβρυσο έχει εκτελεστεί το 10% της εργολαβίας, ενώ το υπόλοιπο 90% αφορά ιδιωτικές εκτάσεις, που δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις. Αντίστοιχη τακτική απόσυρσης φαίνεται ότι θα ακολουθήσουν και οι άλλες εταιρείες που εκτελούν τμήματα του έργου από Αντίρριο μέχρι Αμφιλοχία. Το Ε.Κ. Μεσολογγίου με βάση την κατάσταση που ήδη διαμορφώνεται καλεί την κυβέρνηση και τα συναρμόδια υπουργεία όπως προχωρήσουν άμεσα σε:

Συνέχιση της επαρκούς χρηματοδότησης του έργου της Ιόνιας οδού.

Επίσπευση των απαλλοτριώσεων στις ιδιωτικές εκτάσεις του έργου για συνέχιση εργασιών.

Ενεργοποίηση σχετικών ρητρών που προβλέπονται από τις συμβάσεις εκτέλεσης του έργου.

Για μια ακόμη φορά ανακοινώνουμε την στήριξή μας στην ολοκλήρωση του μεγάλου αυτού αναπτυξιακού έργου, που θα δώσει ανάσα στην πολλαπλά χειμαζόμενη τοπική οικονομία και θα μειώσει την ανεργία στην ευρύτερη περιοχή.

Εργατικό κέντρο Μεσολογγίου
Continue reading