Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009
Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009
Από τη Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αιτωλοακαρνανίας, ανακοινώνεται ότι παρατείνεται η προθεσμία για τους ελαιοπαραγωγούς που επιθυμούν να καταχωρήσουν νέα τεμάχια, να τροποποιήσουν στοιχεία τους ή να κάνουν μεταβιβάσεις στο Ελαιοκομικό Μητρώο, από τις 2 Ιανουαρίου έως και τις 28 Φεβρουαρίου 2010.Στο Ελαιοκομικό Μητρώο εγγράφονται υποχρεωτικά όλοι οι καλλιεργητές ελιάς, προκειμένου να εισπράττουν την ενιαία κοινοτική ενίσχυση και να μπορούν να συμμετέχουν και να ενισχύονται, μέσω κοινοτικών και εθνικών προγραμμάτων (βιολογική ελαιοκαλλιέργεια, ολοκληρωμένη διαχείριση καλλιεργειών, κ.α.)
Επίσης, η εγγραφή στο Ελαιοκομικό Μητρώο είναι απαραίτητη, για την είσπραξη αποζημιώσεων από τον ΕΛΓΑ, καθώς και για τη χορήγηση άδειας για πώληση ελαιολάδου και ελιών στις λαϊκές αγορές.
Οι ενδιαφερόμενοι που προσέρχονται στην αρμόδια υπηρεσία θα πρέπει να φέρουν την αστυνομική τους ταυτότητα.
Σε περίπτωση που ο παραγωγός δεν προσέρχεται ο ίδιος αλλά εκπροσωπείται από άλλο πρόσωπο, απαιτείται η προσκόμιση νομίμου εγγράφου εκπροσώπησης, θεωρημένο για το γνήσιο της υπογραφής.
Να σημειωθεί ότι οι παραγωγοί που προέβησαν σε τροποποιήσεις κατά τα προηγούμενα έτη και δεν έχει προκύψει από τότε άλλη μεταβολή, δεν οφείλουν να προβούν σε κάποια ενέργεια.
Για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά καθώς και για οποιαδήποτε διευκρινιστική λεπτομέρεια, οι παραγωγοί μπορούν να επικοινωνούν με τον υπεύθυνο του Ελαιοκομικού Μητρώου της υπηρεσίας κο Φλούντζη Κων/νο, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στα τηλέφωνα 26310-55536 και 6945855184.
Οι αιτήσεις υποβάλλονται στην Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης του Νομού (Μεταξά και Δαμασκηνού – Μεσολόγγι – 30200).
Εφημερίδα τοΚΑΣΤΡΟ.
Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009
Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009
ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟ ΣΗΜΕΡΑ.
Στο Αγγελόκαστρο είναι χάλια ο καιρός
άρχισε πάλι των συννέφων ο χορός,
στον Παντοκράτορα λάδι ζητάει το καντήλι
από την πίκρα δηλητήριο τα χείλη.
Και δεν υπάρχει κάπου λίγο φως
ούτε για σήμερα μα ούτε προσεχώς,
του ήλιου να φανεί μια ηλιαχτίδα
σβήνει για πάντα τούτη η πατρίδα.
Μες τα σοκάκια προσπερνώ
ερείπια φαντασμάτων.
Στου Αγγελοκάστρου ένα στενό
βλέπω ένα όνειρο γυμνό
σ' ένα βρομιάρικο αδειανό
κάδο απορριμμάτων.
Καστρινός.
Στο Αγγελόκαστρο είναι χάλια ο καιρός
άρχισε πάλι των συννέφων ο χορός,
στον Παντοκράτορα λάδι ζητάει το καντήλι
από την πίκρα δηλητήριο τα χείλη.
Και δεν υπάρχει κάπου λίγο φως
ούτε για σήμερα μα ούτε προσεχώς,
του ήλιου να φανεί μια ηλιαχτίδα
σβήνει για πάντα τούτη η πατρίδα.
Μες τα σοκάκια προσπερνώ
ερείπια φαντασμάτων.
Στου Αγγελοκάστρου ένα στενό
βλέπω ένα όνειρο γυμνό
σ' ένα βρομιάρικο αδειανό
κάδο απορριμμάτων.
Καστρινός.
Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009
Στην άλλοτε μάνα του καπνού την Αιτωλοακαρνανία γίνεται εισαγωγή λέει καπνού απ΄την Αργεντινή. Αλλάζουν οι καιροί θα πείς και οι εποχές. Αλλού όμως είναι το θέμα και όχι ο καπνός. 22 κιλά κοκαΐνης κατέσχεσαν σήμερα αστυνομικοί της Δίωξης Ναρκωτικών Αγρινίου κατά την παραλαβή σε γνωστή καπνοβιομηχανία της περιοχής, δεμάτων με καπνό από την Αργεντινή! Υπάλληλοι της καπνοβιομηχανίας κατά την εκφόρτωση κοντέινερ με καπνό από την Αργεντινή διαπίστωσαν ότι μέσα στα εμπορευματοκιβώτια υπήρχαν κάποια δέματα διαφορετικά απ’ τ΄άλλα του καπνού. Έτσι η αστυνομία που κλήθηκε για έρευνα των ύποπτων δεμάτων, διαπίστωσε ότι τα δέματα είχαν κοκαΐνη άνω των 20 κιλών, η μεγαλύτερη ποσότητα που εντοπίστηκε ποτέ σε τούτη την περιοχή, και που κατά τις πρώτες εκτιμήσεις , βρέθηκε κατά λάθος στο Αγρίνιο. Το κλιμάκιο της δίωξης ναρκωτικών που ήρθε απ΄την Αθήνα, για να συνδράμει στις έρευνες, και για να ξετυλίξει το κουβάρι, φρονεί πως η αξία της είναι πάνω από 3 εκατομμύρια ευρώ.Εφημερίδα το κάστρο.



