
Σαββάτο κάτω στο χωριό
με έπιασε η μέση
και δεν υπήρχε και γιατρός
να πάρει κάποια θέση.
Για να μου δώσει κάτι τι
έστω ένα μαντζούνι,
και απ’ το πόνο σφάδαζα
λες κι ήμουνα γουρούνι.
Φταίει η υγρασία υπέθεσα
και τα πενήντα τόσα,
τα χρόνια που σπατάλησα
βγάλανε τώρα γλώσσα.
Έκανα χίλιους μορφασμούς
ο πόνος να φανεί,
καθώς με συμπονούσανε
όλοι οι συγχωριανοί.
Συμπάσχανε οι συγγενείς
οι φίλοι και οι γειτόνοι
μα εμένα δεν μ’ αφήνανε
στη μέση μου οι πόνοι.
Πού να ’ξεραν οι Καστρινοί
αλλού ήτανε το θέμα,
πως ξαφνικά το έπαθα
στο σκεπασμένο ρέμα.
Περνούσε μια Καστρινιά
πραγματική νεράϊδα
με ένα σώμα άγαλμα
που τέτοιο δεν ξανάειδα.
Αυθόρμητα κι απότομα
γύρισα να θαυμάσω,
και αυτό η αιτία έγινε
τη μέση μου να χάσω.
Την έκανε η Καστρινιά
μ’ έριξε στο κρεβάτι,
ποτέ δεν φανταζόμουνα
πως θα την βρω από μάτι.
Καστρινός.
Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010
Σάββατο 29 Μαΐου 2010
Ο Πρόεδρος της Ε.Π.Σ.Α. Βραβεύει τον Δήμαρχο Αγγελοκάστρου.
Είναι μια καταξίωση ετούτο το βραβείο για τον τόπο μας.
Πατήστε πάνω στις εικόνες για μεγέθυνση.
Εφημερίδα το ΚΑΣΤΡΟ. Κώστας Μπούτιβας.
Δευτέρα 24 Μαΐου 2010
- ΟΙ ΚΟΝΟΜΗΜΕΝΟΙ.
Παράτησα για μια στιγμή
και ποιήματα και στίχους
κι είπα ν’ ακούσω μουσική
και να την βρω με ήχους.
κοτσάρισα στο στέρεο
ορχήστρα ΄΄ψηλαλώνι΄΄
μπουκάλι ουίσκι δίπλα μου
τα’ κανα όλα αλώνι.
Δουλεύαν κάτι αλλοδαποί
βάζανε κάποια τέντα,
στο άκουσμα αφήσανε
σωλήνες και τσιμέντα.
Τα σκούρα τους τα πρόσωπα
διώξανε την κατήφεια
και βγάλανε αναστεναγμό
βαθειά από τα στήθια.
Με αγωνία ρώτησαν
που θα προμηθευτούνε,
που θ’ αγοράσουν το σιντί
συνέχεια να τ’ ακούνε.
ποιοι τραγουδάνε ρώτησαν
μ’ αληθινό μεράκι,
τους είπα πως τους λένε
Σαγάνα και Δημάκη.
Και σκέφτηκα αν δεν έχει
σ’ Ελλάδα επιτυχία,
σουξέ πως θα γινόντανε
σε Πακιστάν και Ινδία.
θα πω στον Πάνο να βιαστεί
να εκδώσει διαβατήριο
και για Ινδία- Πακιστάν
να βγάλουμε εισιτήριο.
Ενώ αυτοί θα τραγουδάν
στα ντόπια πανηγύρια,
εγώ κοντά τους θα μετράω
χρήμα σ’ εκατομμύρια.
Καστρινός
Δευτέρα 17 Μαΐου 2010
Πατήστε στα τέσσερα βελάκια κάτω δεξιά του βίντεο για μεγέθυνση.
- ΟΙ ΑΓΙΑΣΜΕΝΟΙ.
Φωστήρας, Ανατσούτσουλας
Δημάκης και Σαγάνας
σε εκδρομή βρεθήκανε
εκτός Αθήνας μάνας.
Σε λεωφορείο μπήκανε
βάλανε μελωδίες,
σε μοναστήρια πήγανε
να σβήσουν αμαρτίες.
Αφήσαν την πρωτεύουσα
μια Κυριακή χαράματα
τα μοναστήρια πιάσανε
να καταθέσουν τάματα.
Είδανε σκήτες και μονές
ανάψαν αγιοκέρια,
και στάθηκαν γονατιστοί
με πόδια και με χέρια.
Λείψανα προσκυνήσανε
κάναν σταυροκοπήματα
λουστήκανε με αγιασμό
να φύγουν τ΄ανομήματα.
Στο μέγα σπήλαιο ψηλά
είδαν τ’ αρχονταρίκι
και για τα έργα της μονής
δώσανε χαρτζιλίκι.
Στην Άγια Λαύρα βρέθηκαν
το λάβαρο να δούνε
κι είπαν το δρόμο του Θεού
πλέον θ΄ ακολουθούνε.
Μια καλλονή προσκύναγε
μπρός στα κεριά γερμένη,
και ο Δημάκης έλεγε
σκύψε ευλογημένη. - Κι έστειλα μήνυμα ευθύς
για να το πιάσουν όλοι
¨εδώ είν’ ο κήπος του Θεού,
και τ΄ άγιο περιβόλι¨. - Καστρινός.
Τρίτη 11 Μαΐου 2010
Στα καλύβια βράζουν ρύζιΣτ’ Αγγελόκαστρο μυρίζει.
Έλεγαν οι παλιοί στο χωριό. Μόνο που τούτη τη φορά οι γείτονες δεν έβραζαν ρύζι. Σπορά καλή κάνανε, για κονόμα κι εύκολο κέρδος. Συνελήφθησαν δύο έλληνες, γιατί καλλιεργούσαν 94 δενδρύλλια κάνναβης, τα οποία εκριζώθηκαν και κατασχέθηκαν στα Καλύβια Αιτωλοακαρνανίας λέει το αστυνομικό ρεπορτάζ. Τα δενδρύλλια που βρήκαν οι αστυνομικοί είχαν ύψος από δέκα έως και 27 εκατοστά. Σε έρευνα που έγινε στη συνέχεια στα σπίτια τους, οι αρχές βρήκαν και 40 σπόρους του φυτού, έτοιμους για φύτεμα. Όλα τα φυτά κατασχέθηκαν και οι δύο άνδρες συνελήφθησαν...
Εφημερίδα το ΚΑΣΤΡΟ. Κώστας Μπούτιβας.
Κυριακή 9 Μαΐου 2010
Πως τα φέρνει ο διάολος καμιά φορά. Σε ανύποπτο χρόνο τραβήχτηκε η φωτογραφία στη διάρκεια των εκδηλώσεων της γιορτής του πολιούχου του Αγρινίου Αγ Χριστοφόρου χθες 9 Μαΐου που δείχνει τον Δήμαρχο Αγγελοκάστρου κρυμμένο σχεδόν πίσω ακριβώς απ΄το δήμαρχο του Αγρινίου Μοσχολιό. Το ότι σε λίγο καιρό με το σχέδιο Καλλικράτης θα είμαστε αφανισμένοι και ουρά του Αγρινίου το ξέρουμε αλλά έτσι συγκυριακά να το βλέπουμε από τώρα. Είναι η δεν είναι λοιπόν σημαδιακή η φωτογραφία;
Εφημερίδα το ΚΑΣΤΡΟ. Κώστας Μπούτιβας.
Τετάρτη 5 Μαΐου 2010
Χάθηκε ο έλεγχος, σαλτάραμε τελείως, ή μήπως ήταν όπως λένε προβοκάτσια.
Αν πρόκειται για έργο ανόητων αντιεξουσιαστών που πέταξαν μολότοφ νομίζοντας ότι έτσι καταπολεμούν το σύστημα, το κρίμα επάνω τους. Αφήνουν πίσω τους μια χώρα έκπληκτη μπροστά στο γεγονός, εκτός από τους νεκρούς. Μια χώρα ετοιμοθάνατη σε μια κρίσιμη καμπή της ιστορίας της.
Σ’ αυτή τη χώρα πάντα υπήρχανε ρουφιάνοι και ληστές και προβοκάτορες, και σε πολλές ιστορικές στιγμές αυτού του τόπου αλλά πάντοτε η ίδια η κοινωνία τους απέβαλε.
Τώρα λεβέντες έφτασε του ΕΛΛΗΝΑ η ώρα, πάνω από τον Παπανδρέου τον Σαμαρά και όποιον άλλο.
Τώρα θα πρέπει να λογοδοτήσουν όλοι τους που φέρανε τη χώρα μας στα άκρα. Τα άγρια αντιλαϊκά μέτρα, φέρνουν και την ανάλογη αντίδραση του κόσμου που δεν ανέχεται να γίνει πιο φτωχός και τα λαμόγια πάντα να πλουτίζουνε.
ΜΑ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΝΕΚΡΟΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΤΕΥΟΥΝ. ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΣ ΜΕΤΡΑΝΕ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ.
Τα λέει όλα εξ άλλου των ανέργων το πανό της φωτογραφίας, που φωτογράφησα έξω απ’ το Πολυτεχνείο το πρωί.
Εφημερίδα το ΚΑΣΤΡΟ. Κώστας Μπούτιβας.

